Re: WARTO KORZYSTAĆ Z NIS czy wystarczy NAV?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 01:09:45 MET

Piotr Turkowski wrote:

> Ja się tam nie obawiam (siędzę pod bezpieczniejszym system operacyjnym),
> a jak już jestem zmuszony uruchomić win32 (prawo jazdy robię, a z wine
> nie chcę mi się bawić) to przynajmniej z Internet Explorer nie korzystam.

hmm; a jakie to dla Ciebie znaczenie, czy integralne elementy systemu
Windows pokaza Ci dowolna liczbe okienek z tytulem "Internet Explorer",
czy tez nie pokaza?? bo w sumie tylko do tego sprowadzia sie
"korzystanie" z Internet Explorera; wszystkie jego elementy siedza w
pamieci juz od momentu uruchomienia windows;

pzdrv;
adas;