Re: WARTO KORZYSTAĆ Z NIS czy wystarczy NAV?

Autor: Piotr Turkowski (piotr_at_ust.tke.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 11:30:49 MET

jul wrote:
> Sory, zjadło mi słówko "łatane". Powinno być:
> A co masz przeciwko Zone Alarm? Ma jakieś dziury, które nie byłyby łatane
> przez aktualizacje z netu?

Owszem wychodzą łaty, ale nie o to mi chodzi.
Po pierwsze, zauważam znaczny spadek prędkości połączenia z Internetem
oraz z siecią lokalną. Po drugie obciążał mi system prawie równie mocno
co NIS. A po trzecie rozawala mnie jego obsługa. Możliwości konfiguracji
prawie takie jak samego Windowsa. A po czwarte, po kija wsadzili mu
blokowanie pop-upów i innych bzdetów? Od tego jest normalna przeglądarka.

--
Pozdrawiam,	Piotr Turkowski
http://www.elfiaknieja.tk/