Re: NTFS czy FAT32?

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 12:14:24 MET

> Życzy Ci zeby Ci służył 100 lat i ciesze sie ze jestes zadowolony.
> Napisałem ze do uzytku filmy, gry, mp3 polecam FAT32, koledze który się o
> pytał.
> Win2k na FATcie startuje sie o niebo szybciej na moim P3 z 256mb RAMu.
> Czizyz, na tej grupie chyba zawsze tak będzie, ze trafi sie taki kolega
> Dybot i bedzie bronił swego.

to juz bronic nie mozna.
jednak to ze startuje szybciej to niczego nie dowodzi.(ile szybciej mozna
wiedziec ?)
Nalezaloby zrobic defragmentacje i zapusc HdTacha i sprawdz wynik a potem to
samo z Fatem32 i porownac. A druga rzecza jest to ze jedne dyski radza sobie
lepiej z ntfs a inne gorzej.
Jak chcesz moj przyklad to prosze. System win2k celeron300A oraz SDR192mb i
system zasuwa. Wszytko gra nic nie zwalnia a dysk jest stary bo jakies
5,1GB.

pzdr.