Re: NTFS czy FAT32?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_ekipa.lublin.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 18:45:07 MET

> Ja siedze na Win2k + NTFS i nie stwierdzam gigantycznej szybkosci, ale mam
> dosc "obciazony" system roznymi dodatkami typu SpySweeper, AV, DUMeter,
> RoboFrom i inne takie. Nie jest dla mnie wazna wydajnosc przy
uruchamianiu,
> a raczej stabilnosc pracy, a tego FAT nie gwarantuje. Wiele razy musialem
> kilka rzeczy wykonywac po kilka razy, bo po zawieszeniu kompa FAT juz nie
> wstawal albo najwazniejsze dane ginely.
> Ja mam 40GB podzielony na 3 partycje: 5GB system NTFS, 30GB Dane rozne,
> sciaganie z netu, gry FAT32, 5GB Backup - najwazniejsze pliki, prace,
> [...]
Życzy Ci zeby Ci służył 100 lat i ciesze sie ze jestes zadowolony.
Napisałem ze do uzytku filmy, gry, mp3 polecam FAT32, koledze który się o to
pytał.
Win2k na FATcie startuje sie o niebo szybciej na moim P3 z 256mb RAMu.
Czizyz, na tej grupie chyba zawsze tak będzie, ze trafi sie taki kolega
Dybot i bedzie bronił swego.

Pozdrawiam