Re: Czarny obraz zamiast filmu na telewizorze.

Autor: Grzech (surym_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 23:11:47 MET

Użytkownik "marsaj" <marsaj_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Sory za być może lamerskie pytanko ale nie mogę sobie poradzić.
> Karta gr. Radeon 9200 se tv out
> Filmy dvd na "Power DVD " wyświetla obraz bezbłędnie na telewizorze
a gdy
> odpalam Divx`a na dowolnym playerze to mam obraz całego pulpitu wraz
> playerem ale w okienku playera jest tylko czarny obraz - nie
wyświetla
> zawartosci czyli filmu.
> Czy ktoś może mi wskazać co jest tego przyczyną.
> Bardzo prosiłbym o odpowiedz również na prv bo moge póżniej nie
> [...]

przede wszystkim to OT, to jest grupa o sprzęcie, z takim problemem to
na inną. problem o którym piszesz spowodowany jest jakims
pokaszanieniem z overlayem. sprawdź, jaki dokładnie kodek wykorzystuje
film (we właściwościach w media playerze), jeśli to divx, wyłącz
overlay mode, czy jakoś tak, jeśli xvid, też gdzieś tam jest jakaś
opcja od tego. może pomóc, jeśli będziesz otwierał film metodą "wyślij
do" zamiast dwuklikiem, zrób sobie skrót do playera w folderze "sent
to", często pomaga.

pozdrawiam
grzech