Czarny obraz zamiast filmu na telewizorze.

Autor: marsaj (marsaj_at_interia.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 20:53:32 MET

Witam.
Sory za być może lamerskie pytanko ale nie mogę sobie poradzić.
Karta gr. Radeon 9200 se tv out
Filmy dvd na "Power DVD " wyświetla obraz bezbłędnie na telewizorze a gdy
odpalam Divx`a na dowolnym playerze to mam obraz całego pulpitu wraz z
playerem ale w okienku playera jest tylko czarny obraz - nie wyświetla
zawartosci czyli filmu.
Czy ktoś może mi wskazać co jest tego przyczyną.
Bardzo prosiłbym o odpowiedz również na prv bo moge póżniej nie doszukac sie
odpowiedzi.
Z góry dziękuje Marcin