Re: Czarny obraz zamiast filmu na telewizorze.

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 02:43:26 MET

> a gdy
> wyświetla
> doszukac sie
>
> przede wszystkim to OT, to jest grupa o sprzęcie, z takim problemem to
> na inną. problem o którym piszesz spowodowany jest jakims
> pokaszanieniem z overlayem. sprawdź, jaki dokładnie kodek wykorzystuje
> film (we właściwościach w media playerze), jeśli to divx, wyłącz
> overlay mode, czy jakoś tak, jeśli xvid, też gdzieś tam jest jakaś
> opcja od tego. może pomóc, jeśli będziesz otwierał film metodą "wyślij
> do" zamiast dwuklikiem, zrób sobie skrót do playera w folderze "sent
> [...]

Na GeForce'ach można także ustawić że nakładka jest wyświetlana właśnie na
telewizorze, i to na pełnym ekranie. Opcja bardzo fajna, bo np. odpalam
vplayera, puszczam film, minimalizuję i widzę pulpit - na monitorze, bo na
telewizorze dalej film leci.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv