Re: nie moge poprawnie uruchomic DVI

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:45:32 MET

Nieustraszony(a) niczym archie napisał(a):
> Ponieważ monitor może odbierać tylko sygnał cyfrowy. W zależności od
> konstrukcji karty graficznej, taki jest tylko wysyłany w trybach
> graficznych a nie tekstowych. W dodatku być może, że tryb cyfrowy musi być
> zainicjowany przez sterownik karty.

Przecież karta pracuje zawsze w trybie cyfrowym,a dopiero RAMDAC przerabia
sygnał cyfrowy na analogowy.
Twoja teoria odpada w przedbiegach.

> W pełni znaczy generująca sygnał cyfrowy we wszystkich trybach. Również
> tekstowym.

jw

> Nie jestem ekspertem w dziedzinie DVI-A, DVI-D, DVI-I więc są to wnioski
> na podstawie domysłów i zdrowego rozsądku. Podałem linki aby każdy mógł
> się zapoznać z ich treścią i samemu dojść do słusznego wniosku. Mam panel
> i karte graficzną obsługującą DVI-I i wszystko działa na kablu cyfrowym.

Na jakim DVI-D czy DVI-I? Większość paneli ma DVI-D a karty generalnie
DVI-I.
Skoro u Ciebie działa dlaczego ma nie działać u kogoś innego?
U mnie też już działa chociaż nie chciało.Winne były karty.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!