Re: nie moge poprawnie uruchomic DVI

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:40:33 MET

Nieustraszony(a) niczym Robert_ napisał(a):
> dzieki za rady.. zastanowie sie do soboty i ewentualnie
> zamienie na jakas inna karte.. tylko do 400 zetow wybor
> bedzie niewielki.

Nie musisz zmieniać typu karty,tylko ewentualnie egzemplarz.
U mnie chodzą radki 9200,ale też były "dobierane" czytaj wymieniane.
Dwa są od Saphire ( a były PowerColor-szajs). Jeden PowerColor się uratował
i chodzi.
Z tym DVI to jakaś loteria jest chyba-trzeba dobrze trafić,ale chodzić
muszą.
Czy Radek 9100 nie ma podwójnego RAMDAC-a- chyba jednak ma.
Moim zdaniem nie jest potrzebny drugi RAMDAC aby wyjście DVI było aktywne i
działało jak należy.
Drugi służy do podłączenia drugiego monitora.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!