Re: nie moge poprawnie uruchomic DVI

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 23:44:41 MET

> U mnie też już działa chociaż nie chciało.Winne były
karty.

mialem Gigabyta R9200 i DVI nie dzialalo tzn. efekt prawie
taki sam jak teraz. Zmienilem na R9100 ...efekt taki sam...
wymienilem na inny egzemplarz r9100 i to samo. Cos mi sie
wydaje jednak ze te karty 9100 to juz sa bardzo przebrane...
Po prosu zeszly z rynku a koncowki to zbieranina i chyba nie
ma szans dorwac super sprawnej. Mialem jeszcze na oku 9200
Sapphirea i Fx5200 ultimate. Obawiam sie jednak ze w
porownaniu z R9100 jakosc obrazu pomimo uruchomienia DVI
bedzie gorsza. Skoro analog dziala na tym 9100 bardzo dobrze
to moze juz sobie dam spokoj.

Robert