Re: nie moge poprawnie uruchomic DVI

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAM.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:30:05 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Jak doszedłeś do takich wniosków?

Ponieważ monitor może odbierać tylko sygnał cyfrowy. W zależności od
konstrukcji karty graficznej, taki jest tylko wysyłany w trybach graficznych
a nie tekstowych. W dodatku być może, że tryb cyfrowy musi być zainicjowany
przez sterownik karty.

> Co to znaczy w pełni? W połowie może?

W pełni znaczy generująca sygnał cyfrowy we wszystkich trybach. Również
tekstowym.

Nie jestem ekspertem w dziedzinie DVI-A, DVI-D, DVI-I więc są to wnioski na
podstawie domysłów i zdrowego rozsądku. Podałem linki aby każdy mógł się
zapoznać z ich treścią i samemu dojść do słusznego wniosku. Mam panel i
karte graficzną obsługującą DVI-I i wszystko działa na kablu cyfrowym.