pad zasilacza i ...

Autor: niestandardowy_at_op.pl
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:29:34 MET

Witam

W komputerze mojej dziewczyny spalil sie zasilacz.
 Objawy charakterystyczne: swad spalenizny, rozgrzanie gornej, tylej czesci
obudowy. Mnie przy tym nie bylo. Zasilacz na pewno nie dziala, sprawdzalem u
siebie.
Co najgorsze, po podlaczeniu mojego zasilacza do jej PC, po wlaczeniu sa
nastepujace objawy: ciemy ekran, 4 krotkie pikniecia spikera, po czym samoistne
wylacznie maszyny, (wentylator na procku dziala).

Sprawdzilem nastepujace elementy komputera u mnie: procesor, karta graficzna,
RAM. Wszytko dziala. Pozostaje chyba tylko uszkodzenie plyty glownej.

Czy spalenie zasilacza moze "przeniesc sie" na plyte glowna? Na moj rozum tak -
w koncu, zasilacz podlaczamy do plyty wlasnie...

Moje pytania: 1)Czy ktos z forumowiczow mial moze podobny problem?
2) Co na plycie moglo ulec uszkodzeniu?
3) Plyta do wymiamy? Marki niestety dzis nie sprawdzilem :(

Procek: Athlon - najwolniejszy, 256 SDRAM w jednej kosci, GF2MX

Pozdarawiam wszyskich, zyczac jak najmniej awarii sprzetu:)

niestandardowy