Re: ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 21:36:32 MET

Hey,

Malcom wrote:
> Dobrze, ale grono ludzi korzysta jeszcze z Win98, bo nie chce
> korzystać z tego badziewu jakim jest XP. Sorry że krytykuję ten
> system, ale prawda jest taka, że niemal każdy z moich znajomyh, po
> dłuższym korzystaniu z XP przesiada się z powrotem na 98. XP ma dwie

Dziwnych masz znajomych. U mnie jest widzisz dokladnie odwrotnie :)
Zarzadzanie pamiecia w 98 jest tragiczne. Nigdy wiecej :)

> rzeczy fajne godne uwagi: stabilność i ładny wygląd, reszta jest po
> prostu do bani. Starsze aplikacje nie chcą na nim chadzać, szybciej
> pada pomimo tych rzekomych zapezpieczeń jakie posiada.

Dziwne bo wiekszosci nie "pada". A wyglad to rzecz gustu. Ja np. wlaczam
klasyczny wygladzik. Zdefiniuj moze "reszte" i co jest do "bani"? Pytam z
ciekawosci, bo nie zamierzam nikogo do niczego przekonywac.

> To może cię to zdziwi, ale aplikacje (zarówno programy jak i gry)
> chodzą na tych kompach niemal tak samo, a przecież powinny chyba
> działać szybciej na tym teoretycznie lepszym sprzęcie?

Dziwi mnie to, ze kazesz mi porownywac np. wydajnosc 3d tych dwoch zestawow
nie podajac kart graficznych.

> Widac krótko używasz XP i nie wychwyciłeś w nim jeszcze wad.
> Ja w sumie używam go już 1,5 roku i mam go dosyć. Najgorsze jest to

Dluzej sie nie da uzywac XP. Po prostu go wczesniej nie bylo. I prosze ...
tylko nie pisz "jak go mozesz uzywac dluzej niz ja skoro nie widzisz jaki do
syf" ... to mnie raczej tylko rozbawi.

> że póki co nie mam możliwości przejścia z powrotem do 98, bo mam taki
> upierdliwy kontroler na PCI, który współpracuje prawidłowo tylko z
> XP. Dlatego rozważam kupno nowego kompa, chcę mieć wybór, a nie być
> zmuszany do korzystania z tego z czego nie chcę korzystać.

Nie chce Cie martwic ale taka sytuacja bedzie miala miejsce coraz czesciej w
przypadku nowego sprzetu. Moze pora jednak na przeprosiny w xp. Ciagle nie
powiedziales mi czemu az tak nie lubisz tego OS-a.

> P.S. Chyba jednak skuszę się na MSI KT6 Delta-SR, albo nawet LSR,
> czytałem na THG test najnowszych płyt dla SocketA i płytka wygrała :)

Wygrala ? Musieli cos wybrac a spodobalo im sie wyposazenie. Bo
wydajnosciowo przecietnie no ale nie bedziemy sie klocic o ulamki %.
Gigabyte tez calkiem niezle sie przeciez prezentuje ... a plyty Abita nie
bylo w porownaniu. ale jak lubisz MSI to powinienes byc zadowolony :)

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP