Re: ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: Malcom (nospam_malcom-poczta_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 17:53:05 MET

> No sorki bo mamy rok 2004 jakbys nie zauwazyl :-)

Dobrze, ale grono ludzi korzysta jeszcze z Win98, bo nie chce korzystać z
tego badziewu jakim jest XP. Sorry że krytykuję ten system, ale prawda jest
taka, że niemal każdy z moich znajomyh, po dłuższym korzystaniu z XP
przesiada się z powrotem na 98. XP ma dwie rzeczy fajne godne uwagi:
stabilność i ładny wygląd, reszta jest po prostu do bani. Starsze aplikacje
nie chcą na nim chadzać, szybciej pada pomimo tych rzekomych zapezpieczeń
jakie posiada.

Każdy chce mieć przecież wybór z jakiego systemu będzie korzystał. I wkurza
mnie to jak NVIDIA próbuje zmusić ludzi do korzystania z systemu wg. nich
najlepszego.

> Czas ladowania mnie osobiscie "lata". Wazne jest zachowanie systemu i
> aplikacji.

To może cię to zdziwi, ale aplikacje (zarówno programy jak i gry) chodzą na
tych kompach niemal tak samo, a przecież powinny chyba działać szybciej na
tym teoretycznie lepszym sprzęcie?

> Oczywiscie "IMHO" powinienes dodac. Osobiscie nigdy w zyciu za zadne
> pieniadze nie wroce do win98. Nie wiem co w nim takiego dobrego.

Widac krótko używasz XP i nie wychwyciłeś w nim jeszcze wad.

Ja w sumie używam go już 1,5 roku i mam go dosyć. Najgorsze jest to że póki
co nie mam możliwości przejścia z powrotem do 98, bo mam taki upierdliwy
kontroler na PCI, który współpracuje prawidłowo tylko z XP. Dlatego rozważam
kupno nowego kompa, chcę mieć wybór, a nie być zmuszany do korzystania z
tego z czego nie chcę korzystać.

A i zapomniałem jeszcze napisać, że EPOXy to jedne z najgorszych płyt na
nForce2. Skanery Microteku nie chcą na tym chodzić pod WinXP, a na innych
płytach chodzą.

P.S. Chyba jednak skuszę się na MSI KT6 Delta-SR, albo nawet LSR, czytałem
na THG test najnowszych płyt dla SocketA i płytka wygrała :)