Który radeon9200?

Autor: Sebastian Szachnowski (s_szachnowski_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 21:04:34 MET

Witam!

Mam w tej chwili kartę Geforce440MX na PowerColorze, i co mnie najbardziej
irytuje w tym produkcie to mierna jakość obrazu tv. Chciałbym więc zmienić
katę na coś na radeonie, żeby nie dostawać białej gorączki przy oglądaniu
filmów.

Chciałbym kupić Radeona9200 128MB 128bit. To chyba dobry wybór? Do wydania
mam ok. 300zł. Główne zadania mojego komputera to: Internet, Word, mp3,
filmy, czasem jakieś gry.

Przeglądam cennik na www.popland.pl i co widzę (wszystko Radeony 128/128):
ATI 305zł
DREAM 309zł
HERCULES 449zł (ok, nie biorę go pod uwagę;)
HIS 319zł
POWERCOLOR 333zł
SAPHIRE 295zł

Którą kartę wybrać? A może jest jeszcze jakaś inna alternatywa dla tych
kart? Z chęcią zapoznam się z opiniami na ten temat, dyskusja mile widziana.

Karty nie są opisane na stronie poplandu, jedynie ATI ma wypisane parę
danych, między innymi taktowanie 250/400.
pozdrawiam!
S.