Re: Który radeon9200?

Autor: Jakub Wysocki (jakubokey_at_usunto.o2.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 01:15:28 MET

Użytkownik "Sebastian Szachnowski" <s_szachnowski_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:c10gi3$cjh$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam w tej chwili kartę Geforce440MX na PowerColorze, i co mnie najbardziej
> irytuje w tym produkcie to mierna jakość obrazu tv. Chciałbym więc zmienić
> katę na coś na radeonie, żeby nie dostawać białej gorączki przy oglądaniu
> filmów.
>
> Chciałbym kupić Radeona9200 128MB 128bit. To chyba dobry wybór? Do wydania
> mam ok. 300zł. Główne zadania mojego komputera to: Internet, Word, mp3,
> filmy, czasem jakieś gry.
>
> Przeglądam cennik na www.popland.pl i co widzę (wszystko Radeony 128/128):
> [...]
zastanow sie na hercules radeon 8500le do kupienia na Allegro , jeden koles
przywozi z Hamburka śmigają jak żyleta i w końcu hercules :)
ja po zmianie z radka by Xpower odczulem duza roznice na TV nie mowiac o
jakosci na monitorku