Re: wyciekajacy tusz - dla was na pewno proste

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 20:57:44 MET

"azbest" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach]

> mozesz uzasadnic ?
> no chyba ze chodzi ci o obrazki...
> albo ja do tej pory nie dostrzegalem zalet lasera :)

Mowie o tekscie. Wez sobie strone wydrukowana atramentem, i strone z lasera.
Naprawde nie mam zbytnio po drodze zadnej poczty, bo innaczej bym zaoferowal
Tobie probke wydruku z mojej HP DJ 710 i HP LJ 4000. Zaznaczam, ze do
atramentowki uzywam w miare dobrego papieru - Poljet.
A co do kwestii kosztow, to nie wiem na ile starczy buteleczka tuszu, ale
kosztuje ZTCP ok 40zl, a w tej samej cenie masz buteleczke toneru na 6 tys
stron.

pzdr
Zbyszek