Re: Problem z CD-RW...

Autor: Walduss (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 18:01:59 MET

W poście: c10391$krb$1_at_inews.gazeta.pl,
użyszkodnik Iluminat <iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl>
się wysilił i naskrobał:

> Tak, chodzi tylko na 32x. Sprawdziłem.
> Płytkę można nagrywać tylko w napędach 32x a Ty masz 24x.
> Przeczytaj sobie http://glinki.com/?l=TZFj (minutę mi zajęło
> znalezienie). "The discs, which can only be recorded and erased by
> 32x drives carrying the Ultra Speed + CD-RW logo, provide backward
> read compatibility with legacy multi-read CD/DVD-ROM drives, 2x-4x
> drives, 10x-12x, and 16x-24x drives."

...znaczy ze sie nadzialem na mine. Szczegolnie nie patrzylem na
opkaowanie, moj blad. Myslalem ze 32x to max z jakim mozna nagrywac i ze
mozna wolniej.
Moze ktos chce kupic CD-RW Verbatim 32x :D , tylko 5zl :))

> Ale co pokazuje i na jakiej płytce? Bo na tej Verbatima to tak
> pokazywać Ci nie może.

No wlasnie na tej plycie mi tak w nero pokazuje...

--
Pzdr.
Walduss