Re: new zestaw

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:40:39 MET

Użytkownik Piter napisał:

> Tak a porownaj sobie P4 2.8 i Bartona 2.8. Roznica 161 zl. Do tego P4 jest w
> tym wypadku szybszy.
>
> Ceny z komputronika
>
> Intel Pentium 4 (S478) 2.80 GHz HT (FSB 800) BOX 919
> AMD Athlon XP 2800+ BOX Barton 758

to poczytaj trochę o procesorach AMD - Bartonach i ich oznaczeniach.
AFAIK Barton 2800+ ma 2,08 Ghz, P4 ma ponad 700 Mhz więcej. Nie rozumiem
  po co podajesz taką parkę, a tym bardziej nie mogę pojąć jak śmiesz
twierdzić że "P4 jest w tym przypadku szybszy".
Poza tym, jak już pisałem ten nędzny Barton (a nawet jeszcze nędzniejszy
2600+ z taktowaniem 1,90 Ghz - ~1Ghz różnicy!) wg. moich _spostrzeżeń_
spisuje się wyraźnie lepiej od wspomnianego przez ciebie 2,80HT. Ja -
prawdopodobnie w przeciwieństwie do ciebie, miałem do czynienia z jednym
i drugim i poświęciłem im sporo czasu. Jako ex miłośnik Intelowskich
produktów, mogę szczerze powiedzieć, że obecne P4 nie mają się nijak do
produktów AMD. Przekonałem się o tym, mając ponad pół roku P4 1,80 Ghz,
ponad miesiąc 2,80 HT - wreszcie zrażony do P4 (nie namawiany przez
nikogo) kupiłem pierwszego Athlona - jestem bardzo mile zaskoczony, a i
w portfelu zostało na lepszą kartę graficzną.

Do wszystkich urażonych posiadaczy procesorów Intel - każdy ma prawo
popełniać błędy - jesteśmy tylko ludźmi ;) Jeżeli ktoś by przyszedł i
powiedział mi, że jego Alpha jest lepsza od mojego Athlona, przyznał bym
mu rację, zamiast niesłusznie się kłucić...

--
cl0