Re: new zestaw

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 07:55:45 MET

Użytkownik "Zyggmunt" <zyggyygnt_at_po.com> napisał w wiadomości

> czytaj: snobizm, zakochanie w marce, nieracjonalność <rotfl>
Przywiązanie Klienta do marki to 90% sukcesu producenta.
Nieracjonalność? nie sądzę...

> K6 było b.dobrym procesorem, który genialnie radził sobie
> z aplikacjami, na których pracowano w jego czasach...
> [może miałeś pechową płytę/ram/... - wielu ma do
> dzis jeszcze kompy na k6
> i nawet je sobie chwali :]]
To dlaczego AMD ma mniej niz 20% rynku, skoro
produkuje takie wspaniałe szybkie, niezawodne
i tanie procesory????

Ja miałem K6 i nie kuszą mnie już reklamy w stylu
"inteligentny proszek",
"biel stanie się jeszcze bielsza"
"nasz procesor ma najlepszy stosunek wydajności do ceny
tylko troszkę mocniej się grzeje...."

Wolę zapłacić 300zł więcej za P4 Intela i mieć to co chcę a nie bawić
się w "protezy"...
Tak jak nigdy nie kupię odtwarzacza DVD firmy THOMPSONICS
tak nigdy nie kupię AMD.

Nigdy kopia nie będzie lepsza od oryginału, chyba że
człowiek da sie zmanipulować głupawymi "Benchmarkami"
porzedstawionymi na stronach AMD
stworzonymi przez niby profesjonalną firmę
(finansowaną przez AMD)
na których wyłączenie HT powoduje spadek wydajności o 3%
Ha Ha Ha Ha Ha :-)

ax
ps ciśnienie rośnie?
     :-))))))