Re: new zestaw

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:25:15 MET

Użytkownik axial napisał:

> To dlaczego AMD ma mniej niz 20% rynku, skoro
> produkuje takie wspaniałe szybkie, niezawodne
> i tanie procesory????

bo masy nieświadomych, kupują procesory na zasadzie aparatów
fotograficznych. Nie mając pojęcia o markach i jakości, kupują to co na
każdym bilboardzie i w TV co druga reklama. No i dochodzi do tego, że
kupują plastikowe dziadostwo Minolty, pełne bajerów i fajerwerków za 4k,
a do Contaxa podchodzą jak do podróbki Canona...

> Wolę zapłacić 300zł więcej za P4 Intela i mieć to co chcę a nie bawić
> się w "protezy"...

tylko 300 zł różnicy w cenie i bez różnicy w wydajności? Porównaj sobie
chociażby Bartka 2600+ (1,90 Ghz) i P4 2,80 Ghz HT. P4 wychodzi
śmiesznie, a różnica jest sporo większa niż te 300 zł. Nie wspominam już
nawet o takim śmieciu jak P4 1,80 Ghz... a to tylko 100 Mhz różnicy.

> Tak jak nigdy nie kupię odtwarzacza DVD firmy THOMPSONICS
> tak nigdy nie kupię AMD.

a z windowsa korzystasz...

> Nigdy kopia nie będzie lepsza od oryginału, chyba że
> człowiek da sie zmanipulować głupawymi "Benchmarkami"
> porzedstawionymi na stronach AMD
> stworzonymi przez niby profesjonalną firmę
> (finansowaną przez AMD)
> na których wyłączenie HT powoduje spadek wydajności o 3%
> Ha Ha Ha Ha Ha :-)

wychodzi jednak na to, że kopia może przewyższać n-krotnie "oryginał" (w
którym płacimy za logo i "osiągi"), a przekonać się o tym możemy "na
własnej skórze". No chyba, że jesteśmy na tyle ograniczeni albo
tchórzliwi, że nie odstąpimy od śmiesznej firmy Intel...

> ax
> ps ciśnienie rośnie?
> :-))))))

nie, raczej przeświadczenie "jacy to ludzie są głupi..."

--
cl0