Re: new zestaw

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 08:29:46 MET

axial <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> wrote:
> Ja miałem K6 i nie kuszą mnie już reklamy w stylu
> "inteligentny proszek",
> "biel stanie się jeszcze bielsza"

ee, pomyliles reklame proszku Athlon z reklama CPU ;)

> "nasz procesor ma najlepszy stosunek wydajności do ceny
> tylko troszkę mocniej się grzeje...."

to o k6? chyba nie ;)

> Wolę zapłacić 300zł więcej za P4 Intela i mieć to co chcę a nie bawić
> się w "protezy"...

protezy? wez to rozwin, prosze.

> Nigdy kopia nie będzie lepsza od oryginału,

ale tu nikt nikogo juz nie kopiuje. to sa oryginalne projekty amd,
realizujace architekture ia-32. no i te daewoo i ople tez nie powinny byc
lepsze od oryginalu ;)

> na których wyłączenie HT powoduje spadek wydajności o 3% Ha Ha Ha Ha Ha
> :-)

no coz - czasem tak to wyglada. z kolei intel w jakiejs tam reklamowce
wykazywal wzrost o 800%. troche bez sensu.

pozdrawiam,
shadow

> ps ciśnienie rośnie?

cholera wie, nie ogladam prognoz :P