Re: Prosze o pomoc w wyborze plujki

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 19:48:02 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak PaWeL napisał(-a):

> Chodzi mi o to czym sie roznia drukarki HP DeskJet 5652 i HP
> PhotoSmart 7660 oczywiscie poza tym, ze ta druga ma gniazda pamieci i
> wszystkie bajery z tym zwiazane bo parametry wydruku sa podobne? Czy
> przypadkiem ta pierwsza jednak lepiej drukuje bo sa w podobnej cenie
> a zamontowanie czytnikow przeciez kosztuje? A moze polecicie mi inna
> plujke w podobnej cenie, moze tansza w eksploatacji?

http://www.hp.com.pl/overview/1922

http://www.hp.com.pl/overview/2064

poczytaj sobie. 5652 drukuje w trybie duplex(dwustronnie). Nie może
korzystać z szarego tuszu a foto tak. 5652 jest szybsza. Ma "niezwykle
przydatne" przyciski zmiany jakości druku w czasie drukowania. W 7660
nie dostaniesz tuszu czarnego. Jeżeli nie jesteś maniakiem drukowania
zdjęć(które na tych drukarkach sa potwornie drogie) to weź 5652.

Z innych drukarek to możesz wziąć albo Canona i560. Ma oddzielne
pojemniki z tuszem i dodatkowo sa one dużo tańsze niż HP wiec w
eksploatacji ogromna różnica.

Możesz też wziąć Epsona C84. Także oddzielne pojemniki z tuszem. Tusz
pigmentowy, wodoodporny. Dzieki temu zdjęcia wytrzymują duuuużo dłużej
niz na Canonie czy HP. W eksploatacji droższa od Canona, tańsza od HP.
Niedługo sie pojawia tusze o powiekszonej pojemności. Dużo tańsze od
mniejszych. Warto rozważyć zakup tej drukarki.

I epson i canon sa 4 kolorowe.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)