Re: Padajace plytki Verbatima?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 20:00:24 MET

Użytkownik "Marcin" <wytnij-to.czajson_at_eranet.pl> napisał w wiadomości

> No cóż, myślałem, że cały czas mowa o CD-RW ;))

O k..źwa.. rzeczywiście ;)) coś ja ostatnio za dużo żyję DVD-RW i problemem
nośników ;-)

To ja zwracam honor Plexikowi jeśli chodzi o CD-RW
Natomiast jeśli chodzi o nośniki - to nadal twierdzę że może być podróba.
Jak do tej pory Jakub jednak nic nie napisał. A szkoda.
> Pioneer DVD-/+RW są chyba wszędzie dostępne. Aczkolwiek IMHO lepszy Nec bo
> dużo cichszy.

Czy ja wiem... Nie miałem porównania ale nie zauważyłem zmiany głośności
przesiadając się z nagrywarki CD-RW TEAC'a x16.

Pozdrofka.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.