Re: Prosze o pomoc w wyborze plujki

Autor: PaWeL (pwlp_at_gazeta.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 20:02:32 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> http://www.hp.com.pl/overview/1922
>
> http://www.hp.com.pl/overview/2064
>
> poczytaj sobie. 5652 drukuje w trybie duplex(dwustronnie). Nie może
> korzystać z szarego tuszu a foto tak. 5652 jest szybsza. Ma "niezwykle
> przydatne" przyciski zmiany jakości druku w czasie drukowania. W 7660
> nie dostaniesz tuszu czarnego. Jeżeli nie jesteś maniakiem drukowania
> zdjęć(które na tych drukarkach sa potwornie drogie) to weź 5652.
>

> Z innych drukarek to możesz wziąć albo Canona i560. Ma oddzielne
> pojemniki z tuszem i dodatkowo sa one dużo tańsze niż HP wiec w
> eksploatacji ogromna różnica.

> [...]

Wielkie dzieki za tak szybka odpowiedz, choc roznice miedzy HP kami ktore
opisales oczywiscie widzialem. Do Canona cos nie mam zaufania. Zaraz
polookam o tym Epsonie. Jednak czy moglbys mi powiedziec cos o wydrukach
zdjec bo czasem chcialbym sam to zrobic bo mam dosc oddawania zdjec do labu.
W mojej "wiosce" jeszcze sie nie naumieli tego robic a ostatnio zrobilem
wydruk HP 5150 tuszem kolorowym (nie foto) i bylem pod wrazeniem.
pozdrawiam