Prosze o pomoc w wyborze plujki

Autor: PaWeL (pwlp_at_gazeta.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 19:27:17 MET

Witam
Jesli NTG to prosze o wskazanie odpowiedniej.

Chodzi mi o to czym sie roznia drukarki HP DeskJet 5652 i HP PhotoSmart 7660
oczywiscie poza tym, ze ta druga ma gniazda pamieci i wszystkie bajery z tym
zwiazane bo parametry wydruku sa podobne? Czy przypadkiem ta pierwsza jednak
lepiej drukuje bo sa w podobnej cenie a zamontowanie czytnikow przeciez
kosztuje? A moze polecicie mi inna plujke w podobnej cenie, moze tansza w
eksploatacji?

--
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pozdrawiam P_at_WeŁ