Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 18:50:33 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Moje trzy 30 z pierwszej serii produkcyjnej (tej niby wadliwej made in
> Hungary ) chodzą do dzisiaj bez żadnych problemów.

Ze wszystkich z którymi miałem do czynienia 15-40GB (Węgry, Filipiny) ocalał
tylko jeden ale przypuszczam, że to jego ostatnie dni - zrobił się
niewydolny i rzęzi :))

> W innym kompie 2x40 w Raid 0 od dwóch i pół i spokój i cisza.
> Czyżbym miał wyjątkowego farta?

Przypuszczalenie tak. Co do testowania to chętnie sam bym wziął, ale nie za
tą cenę ;(( Sława za nim nie przemawia. Wiem jedno - przetestowałem Seagate,
WD i Maxtora. Z tych 3 Maxtor jest debeściak. Nie stać mnie na ryzyko utraty
danych więc tylko Maxtor. IBM/Hitachi polecam tym, którzy lubią hazard i
mają na dyskach tylko divxy i mp3 ;))

--
pozdrawiam
Marcin