Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 12:07:32 MET

Ja mam gdzieś jeszcze pisaną gwarancję na IBM-a 40GB w jednej z
gliwickich firm komputerowych. Jak mój IBM padł i oddawałem
gwarantowi (w zamian dawali mi WD ale zamieniłem wtedy za dopłatą
na seagate'a i nie żałuję, bo do dziś chodzi bezproblemowo i
praktycznie bezgłośnie) to jakimś cudem zapomnieli mi ją zabrać.
Jak ktoś potrzebuje taką gwarancję to zapraszam na priv ;)
Pozdrawiam, Roman.