Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 12:17:26 MET

Nieustraszony(a) niczym *Bartłomiej Miara* napisał(a):
> IBM z tych serii, to najgorsze dyski świata. Chociaż wydają się
> szybkie, to padają jak muchy.
>
> Wszystkie IBM o pojemnościach od 15 GB - 80 GB, z którymi miałem
> kontakt, były albo zepsute, albo po wymianie za zepsuty. Co gorsze te z
> wymiany, nie są nowe tylko naprawiane.

Pecha miałeś
Moje trzy 30 z pierwszej serii produkcyjnej (tej niby wadliwej made in
Hungary ) chodzą do dzisiaj bez żadnych problemów.
W innym kompie 2x40 w Raid 0 od dwóch i pół i spokój i cisza.
Czyżbym miał wyjątkowego farta?

> Nigdy więcej tych dysków nie włożę do żadnego kompa, choćbym dostał go
> za darmo!

Weż i podaruj mnie-ja chętnie go zamontuję.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!