Re: Jaka płyta (socket 478) a może pod AMD - sam już nie wiem ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 18:49:18 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak pawelWN napisał(-a):

> Witam
> Najtanszą ?. w cennikach widzę najtańszą ECS a przeglądając Google
> naczytałem się wile niedobrych opinii o tej firmie.

Nie, nie. Takich firm jak ECS nie bierzemy pod uwage:) W gre wchodzą
Abit, Asus, Epox, MSI, Soltek, Gigabyte. Wybierz model z odpowiednim
wyposażeniem. Jeżeli nie jesteś maniakiem overclockingu to wystarczy Ci
każdy model.

> Kurde moze jednak AMD, dajcie mi jakis sygnal, ze AMD to jest dobry
> wybor. poz

Większośc grupowiczów używa procesorów AMD. Są to procesory tak samo
stabilne od intela a o wyższym stosunku możliwości do ceny. W segmencie
procesorów do 600 zł Intela nie ma. Sam używam Durona kręconego na 2GHz
i wyniki osiagam podobne jak wiele droższe procesory Intela. W pewnych
zastosowaniach oczywiście P4 zbije Durona mocno, ale wydajność duronów
jest dla mnie zupełnie wystarczająca. Zwłaszcza, że na moim obecnym
sprzęcie zdecydowana większość gier chodzi idealnie w max detalach. Do
internetu, filmow to jest nawet za dużo.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)