Re: Jaka płyta (socket 478) a może pod AMD - sam już nie wiem ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 18:23:31 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak pawelWN napisał(-a):

> Witam,
> muszę coś kupić. I są dwie opcje:
> 1) Celeron 2.4
> 2) P4 2.8 HT 800
> 3) trzecia to AMD, ale jakoś nie mam zaufania, dlatego w temacie są
> dwie. nie potrzebuję RAIDa i SATA, LAN może być muzyka tez.
> Komputer będzie używany w domu do odtwarzania filmów, grania i takie
> tam pierdoły.

Jedyny rozsądny wybór do takich zastosowań to AMD. Kup sobie Bartona
2500+. Do tego kup jakąs płyte na NForce2(asus, Abit, MSI, cokolwiek,
kup najtańszą:). Reszte wpakik w dobra grafike i bedziesz miał swietny
sprzęt. Kupowanie Intela to pomyłka ze względu na marny stosunek
wydajność/cena. Tak jest w przypadku Celeronów i P4

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)