Re: Jaka płyta (socket 478) a może pod AMD - sam już nie wiem ?

Autor: pawelWN (pawelwn_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 18:21:24 MET

> nie masz zaufania, a chcesz utopic pieniadze w Celeronie? dlaczego?
> wez jeszcze raz przemysl oferte AMD.

Napisałem po prostu, ze nie ma zaufania bo po prostu nigdy wcześniej nie
używałem AMD (och te korporacje :) )
Jesli masz jakieś doświadczenie czy wiedzę może doradź jakiś Barton > 2500 i
do tego jakas plytę, co by moja żona nie dzwoniłą do mnie 5 razy dziennie,
że ma niebeski ekran :))
Zaznaczam nie jestem fanem INTELa, ale jakoś z nim wcześniej nie maiłem
problemu i z firmami od MB, które wymieniłem we wcześniejszym poście,
aczkolwiek AMD mnie intryguje, bo chyba jest tańszy przy tej samej
wydajności.
poz
pawelNW