Jaka płyta (socket 478) a może pod AMD - sam już nie wiem ?

Autor: pawelWN (pawelwn_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 17:52:02 MET

Witam,
muszę coś kupić. I są dwie opcje:
1) Celeron 2.4
2) P4 2.8 HT 800
3) trzecia to AMD, ale jakoś nie mam zaufania, dlatego w temacie są dwie.
nie potrzebuję RAIDa i SATA, LAN może być muzyka tez.
Komputer będzie używany w domu do odtwarzania filmów, grania i takie tam
pierdoły.
Zależy mi na możliwości ewentualnego podkręcenia i na stabilności. Zasilacz
i pamięci już sobie dobiorę.
Biorę pod uwagę jakiegoś Abit'a, Asus'a i Microstara bo z tymi firmami w
przeszłości miałem do czynienia i nie było problemów.
Aha cena do 400 PLN brutto max, ale to nie jest problem.

A więc co byście polecili ?

PS: Tylko nie mówcie, że wujek Google wie wszystko bo z nim juz rozmawiałem
:)

pozdrawiam
pawelWN