Re: Skaner co nie tak?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 15:45:45 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak MiW napisał(-a):

> W promocji w realu to on byl za 180, ale w kawalku (w komplecie z
> drukarka). Za 250 jeszcze nie widzialem.

W kawałku to on taki tani nie był;] W Media Markt w Poznaniu jest w tej
chwili za 229;]

> Aparat byl... hmmm... wystarczajacy. Chyba, ze masz jakis wyjatkowo
> kiepski monitor :)

Mam wspaniały monitor;] LG 775N. Lepszego nie ma;]

> Wez pod uwage, ze slajdy sa dostosowane do 1280xilestam (bo taki mam
> monitorek), wiec po zmniejszeniu traca na jakosci.

Slajdy po zeskanowaniu miały chyba podobna rozdzielczość wiec nie
trzeba było ich pomniejszać...

> Ostrosc jest niestety slabiutka (wina skanera). Jak oddam kilka
> slajdow do skanu 'profi' (mam zamiar), to pokaze porownanie.

thx

> Zajrzyj na pl.rec.foto.

nie działa ich Fucku:(( A jak sie zapytam o strony na grupie to skutek
bedzie wiadomy;]] A na googlowanie jestem za leniwy:PPP

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)