Re: Skaner co nie tak?

Autor: Mundi (slurp_at_polboxWYTNIJT0.com)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 01:34:24 MET

> Pracuje na win2k w acdsee jest to samo Twain i skanuj i ...dupa :)

Po zainstalowaniu sterowników, gdy podłączasz skaner zapala ci się
zielona dioda na skanerze? Jeżeli tak uruchom Panel sterowania ->
Skanery i aparaty fotograficzne -> tu powinien ci się pokazać skaner
jaki zainstalowałeś (dwuklik :D) ->Testuj skaner lub aparat fotograficzny
Jeśli OK to musi działać :D. Podpinasz się do USB bezpośrednio do
gniazda z płyty, czy przez huba? Ja miałem taki przypadek gdy
podłączałem się do huba USB z własnym zasilaniem to działało mi
to 1 raz na ok.10 prób. Przypominam jaszcze raz skanowanie tylko
z konta administratora. Istnieje jeszcze możliwość że namieszałeś w
ustawieniach uprawnień administratora ....