Re: ATA100 CMD0649 + Nero = wieszka :(

Autor: Rafał (rafaltWYTNIJ_at_voila.fr)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 15:40:54 MET

Net wrote:

> Użytkownik "Rafał" <rafaltWYTNIJ_at_voila.fr> napisał w wiadomości

> Jakie masz Nero, jakie ASPI, jakie CDRW i gdzie podłączone, etc. Jaki W98
> SE czy nie? Jeśli oczekujesz pomocy to opisz problem i konfiguracje której
> dotyczy.

nie pisałem szczegółow bo praktycznie w każdej konfiguracji ten problem
występuje

ale po kolei

Win98, DVD-ROM SD-M1612, CDRW LG GCE8320, Nero 5.5

system chodzi bez problemów od ponad 3 lat, wiec nie mam
powodów sądzić by było coś nie tak ze stabilnością

do tego podłączyłem kontroler ATA100 CMD0649, zainstalowałem
drivery podłaczyłem urzadzenia w konfiguracji
0: Dysk C + DVD-ROM
1: Dysk D + CDRW
wszystko cacy, ale gdy uruchamiam Nero to jest wieszka ...
chociaz nie do końca, po po jakiś 2 min jednak się uruchamia
dziwne ...
potem CD'deki zostawiłam na starym kontrolerze (na płycie)
i niestety to samo jest :-(
generalnie problem wystepuje tylko wtedy gdy do zewnętrznego
kontrolera podłaczam jakiś dysk - nie koniecznie startowy.

obecnie CDRW zamieniłem na DVD-RW LDW-571S
a Nero podciagnałem do wersji 6.3
przekładam dysk D na zewnętrzy kontroler i problem cały
czas występuje :-(
qrcze, szkoda, bo dyski na tym kontrolerze dostają niesamowitego
kopa

a moze zainwestowac w jakiś inny, lepszy kontroler ?
jakie kontrolery ATA100/133 są obecnie najlpesze ?

Rafał