Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Bartłomiej Miara (bmiara_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 12:54:53 MET

Witam!

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Pecha miałeś
> Moje trzy 30 z pierwszej serii produkcyjnej (tej niby wadliwej made
in
> Hungary ) chodzą do dzisiaj bez żadnych problemów.
> W innym kompie 2x40 w Raid 0 od dwóch i pół i spokój i cisza.
> Czyżbym miał wyjątkowego farta?

Tak. Zadzwoń do serwisu jakiegoś większego sklepu i tam zapytaj o te
dyski...

Oczywiście musisz trafić na kogoś kto tam pracuje conajmiej 2 lata, a w
serwisach jest czasami spora rotacja, ale może przekonasz się do moich
racji...

Co gorsze polecałem kiedyś te dyski znajomym, było mi strasznie głupio,
gdy jeden po drugim szły do serwisu...

Pozdrawiam
Bartłomiej Miara