Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Bartłomiej Miara (bmiara_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 10:02:00 MET

Witam!

> Kupiłem kompa. Był w nim dysk IBM 40GB, dysk był padł. Firma
wymieniła mi go
> na
> Maxtora DiamondMax Plus 9.
> Powiedzcie czy to dobra zamiana, czy to dobry dysk ?
> Przyznam się szczerze, że w ogóle nie słyszałem o tej firmie ...
> Co o tym sądzicie ? Warto przy nim zostać, czy wykłucać się o coś
innego ?

Nawet się nie zastanawiaj, bierz Maxtora jak dają ;D

IBM z tych serii, to najgorsze dyski świata. Chociaż wydają się
szybkie, to padają jak muchy.

Wszystkie IBM o pojemnościach od 15 GB - 80 GB, z którymi miałem
kontakt, były albo zepsute, albo po wymianie za zepsuty. Co gorsze te z
wymiany, nie są nowe tylko naprawiane.

Myślicie, że dlaczego IBM pozbył się swojego oddziału produkującego
dyski - po prostu pozbył się balastu, który zamiast generować zyski i
utrwalać dobre imię o firmie, robił odwrotnie!

Nigdy więcej tych dysków nie włożę do żadnego kompa, choćbym dostał go
za darmo!

A jeśli twój IBM, chociaż raz zaczął mielić głowicą, bez wyraźnego
powodu (najczęściej przy starcie, restart pomaga), to na 100% padnie w
ciągu 2 miesięcy.

Pozdrawiam

Bartłomiej Miara