Re: Czy router mozna podłączyć do kablówki?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:42:47 MET

On Sun, 15 Feb 2004 10:38:02 +0100, "skibbi" <skibbi_at_interia.pl>
wrote:

>Chcę podpiąć się u sąsiada do internetu. Ma połączenie z kablówki. Chodzi o
>to czy taki router+switch jak ma Pentagram można podłączyć do konfiuguracji
>takiej jak przy internecie z kablówki.

Raczej do samej kablowki to go nie podlaczysz - jaki kabel wchodzi do
tego modemu?

>Na kablówce jest założony jakiś modem a z tego wychodzi zwykły kabel
>sieciowy.

Jezeli wychodzi zwyklu kabel sieciowy, to mozna go najprawdopodobniej
podlaczyc do jakiegkolwiek routera ktory posiada opcje NAT - czyli
posadzenia 2 uzytkownikow na 1 adres IP.

Teraz tylko pytanie o logowanie - czy router bedzie je potrafil zrobic
automatycznie. Jezeli IP przydzielane jest przez DHCP to bez problemu,
jezeli jakiej PPPOE to tez raczej sobie poradzi. Jak trzeba sie
logowac na jakiejs stronie, to mu bedziecie musili pomagac :)

W sumie niewiele napisales.