Re: Super Dziwna Sprawa

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:07:52 MET

"Maciej" <maciejm_at_-cut-canpol.pl> wrote in message

[ciach...]
> Jednak mam pytanie, czy zasilacz mógł nagle po dwóch miesiącach
> prawidłowego działania osłabić swoją wydajność ? Czy takie chece się
> zdarzają ?

No wlasnie czas ma najwiekszy wplyw. Zasilacz pod obciazeniem sie
zuzywa, a jezeli to byl model "super zasilacz 300W za 65 zlotych", to na
100% tak sie moglo stac. Zwlaszcza jak musial zasilic "prada zernego"
radka. Sam tak mialem, z tym ze przez prawie rok moj komp pracowal w
stresie i nie mialem radka, a troche innego zlomu w kompie. Zmienilem
zasilacz i polowa problemow, "jak reka odjal". Wiec zobacz. Skoro
jestes - jak mowisz - specem od kompow, to napewno masz znajomych z
wypasnymi sprzetami i takimi tez zasilaczami. Wez kumpele, sprzet, jedz
do takiego znajomka i na jego zasilaczu sprobuj.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski