Re: Super Dziwna Sprawa

Autor: Maciej (maciejm_at_-cut-canpol.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 10:41:15 MET

Sun, 15 Feb 2004 02:56:38 GMT, na pl.comp.pecet, Wojtas napisał(a):

> I dlatego nie jesteś w stanie nawet podać dokładnego modelu karty gr.
> którą miałeś w ręku?
> LOL

Nie byłem w stanie bo nie miałem czasu zrobić spisu sprzętu i nie uważam
żeby to była wina konkretnego modelu którejś z części.
A ty co ? Coś istotnego wniosłeś do tego topicu ? Czytać nie potrafisz ?
Mówiłem że tego typu odpowiedzi mnie nie interesują. lol at you.
Reszcie dzięki za odp.
Jednak mam pytanie, czy zasilacz mógł nagle po dwóch miesiącach
prawidłowego działania osłabić swoją wydajność ? Czy takie chece się
zdarzają ?

Maciek