Re: Czy router mozna podłączyć do kablówki?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:07:26 MET

In news:c0nemt$k3g$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
skibbi <skibbi_at_interia.pl> typed:
> Chcę podpiąć się u sąsiada do internetu. Ma połączenie z kablówki.
> Chodzi o to czy taki router+switch jak ma Pentagram można podłączyć
> do konfiuguracji takiej jak przy internecie z kablówki.
>
> Na kablówce jest założony jakiś modem a z tego wychodzi zwykły kabel
> sieciowy.

...i wlasnie ten kabel sieciowy podlaczasz do routera pod gniazdo WAN.
mozesz tez miec blokade netu na karte sieciowa i jej MAC adres, a w
przypadku podlaczenia routera zmieni sie on na MAC adres routera, co
bedziesz musial zglosic u operatora kablowki ( nie mow im ze router
podlaczasz, tylko ze sie sieciowke zmieniles). Jesli router nie ma
wbudowanego switcha to musisz taki dokupic i do niego wpinasz swojego kompa
i sasiada. konfigurujesz router i gotowe.

pzdr.
trzmiel