Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Mariusz (mk_NOSPAM_at_popnet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 10:00:36 MET

> Bzdury wasci prawisz. IBM juz nie produkuje dyskow. Teraz Hitachi
> Poza tym, jestes przekonany do tego, co napisales, czy tylko zarty z
> Atomecka sobie robisz???

Własnie czekam na mojego IBM/Hitachi 120 GB.... także żartów nie stroję.
Miałem Seagate ST120026AS i dobrze, że go szybko sprzedałem na allegro.
Fatalny dysk.
Nie dość, że wolny (co oczywiste bo Seagate chyba jest najwolniejszym
dyskiem w towarzystwie) to jeszcze okropnie głośny!
Hitachi (skoro sie upieracie, że to nie IBM - choć czy zakłady się
zmieniły?) jest najszybszym dyskiem obecnie produkowanym ;-P
To oczywiście moje zdanie, nikt nie musi się z nim zgadzać!

--
Mariusz