Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Nathan (WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 08:29:32 MET

Człowiek ten oto: Mariusz nakreslilł:

> Nie
he??? Skoro 76% gospodyn z Gdanska nie widzi roznicy...to moze kupisz
sobie dysk "Dosia"?

> Sam widzisz...
ta....

> Tak, nowego IBMa
Bzdury wasci prawisz. IBM juz nie produkuje dyskow. Teraz Hitachi
Poza tym, jestes przekonany do tego, co napisales, czy tylko zarty z
Atomecka sobie robisz???

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,