Re: Jak sprawdzic chlodzenie chipsetu?

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 09:57:13 MET

Uzytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire_at_sedez.iq.pl> napisal w wiadomosci
> Wymienilem ten maly radiatorek z wentylatorkiem na wiekszy radiator
> pasywny.
> Obroce o 90 stopni radiator na procku, zeby wial troche na ten na
> chipsecie i mysle ze powinno byc dobrze.

Mysle ze starczy jesli ogolnie niemasz za duzej temperatury ...
Ja zrobilem tak samo na Abicie NF7-s v2

> Przy jakich operacjach chipset grzeje sie najbardziej?

Przy operacjach podkrecania :D Ogolnie to chipset grzeje sie caly czas nie
tak jak procek ... Bo mimo tego ze np procek nie pracuje to IMHO chipset i
tak dziala ze swoja wydajnoscia bo musi byc sprawny i gotowy :D Czym masz
wyzsze FSB to mostek bedzie sie grzal mocniej ...

> I jakim programem go przetestuje - czyli podgrzeje, a do tego program
sprawdzi
> czy chipset nie robi jakis bledow?

Hmmm bo ja wiem ... nie slyszalem o czyms takim... chociaz wiekszosc nowych
plyt ma tez odczyt temperatury z chipsetu ...

--
pozdr Flashi