Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Nathan (WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:36:21 MET

Człowiek ten oto: Mariusz nakreslilł:
> Atomecka sobie robisz???
>
> Własnie czekam na mojego IBM/Hitachi 120 GB.... także żartów nie stroję.
I oby Ci dlugo sluzyl
> Miałem Seagate ST120026AS i dobrze, że go szybko sprzedałem na allegro.
> Fatalny dysk.
IMHO dobre Seagaty skonczyly sie na BV
> Nie dość, że wolny (co oczywiste bo Seagate chyba jest najwolniejszym
> dyskiem w towarzystwie) to jeszcze okropnie głośny!
Mozliwe. Moj jest cichy, ale nie moge powiedziec, ze to burza
wydajnosci...szczesciem jest w kompie w robocie...
> Hitachi (skoro sie upieracie, że to nie IBM - choć czy zakłady się
> zmieniły?) jest najszybszym dyskiem obecnie produkowanym ;-P
> To oczywiście moje zdanie, nikt nie musi się z nim zgadzać!
Mimo wszystko nalezy pod uwage wziasc Maxtory serii 9. Imho ciche i
szybkie dyski.
Nic dodac, nic ujac. A IBMy juz 2 mi padly...

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,