Re: Obudowa Modecom Prime II ma to ktoś??

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 18:36:04 MET

Użytkownik "kawol" <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl> napisał w
wiadomości news:c0ldcd$at7$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie :)
> Czy jest wśród was posiadacz tejże obudowy?

Jestem.

> Przymierzam się właśnie do zakupu, googlam już pół dnia i nadal
> nie wiem czy warto wydać te dwie stówy z kawałkiem.

To już Twoje zmartwienie ;-)

> Jakie spostrzeżenia? ...

Mam ją już trochę... Ładna, pisze srebrna ale jest raczej stalowa.
W komplecie dwie zaślepki na CD, w środku wiatrak wyciagający powietrze z
tyłu. Ma czujnik obrotów, u mnie się kręci 2000obr/min.
Dużo miejsca w środku, jest "przewiewna". W każdym razie o ile w starej
taniej miditowerce nie dało się kręcić Celka 800 na 1130 to po zmianie
obudowy już tak. Nie przegrzewał się. Nie ma problemu z montażem CD-ROM'ów
bo haczą o płytę jak to się zdaża czasami... w każdym razie nie haczyło o
Abita BX-6 i teraz o Epoxa 8KRAI. Ścianki są dość sztywne i trzymają się
dobrze. Nic nie wpada w rezonans. Zbyt łatwo dostępne są guziczki RESET i
POWER co widac na zdjęciach. Jak nie masz małych dzieci wszystko
wciskających to oki. Mi nie przeszkadza. Za to diody LED można łatwo wcisnąć
przypadkiem do środka i trzeba odchylić ścianke aby je wypchnąć spowrotem.
Ja tam ich nie wciskam ;-] Mi się podoba :-)

> ... Jaki tam wogóle jest zasilacz?
> Jak się sprawuje? Jest w miarę cichy? Dobrze działa w nim
> regulacja obrotów wiatraka?

Jest cichy, napięcia ma stabilne, zasila mi Płytę Epoxa j/w + 512MB DDR +
Duron 1600_at_2000 + Radeon 9000 + FDD + Barracudę 7.200 80GB + Barracudę III
40GB + CD-ROM TEAC x40 + DVD-RW Pioneer + SB Live + 3COM'a + IRDA i inne
duperele (np. TosLink).
Dodatkowo dodałem wiatrak z przodu przed napędami HDD aby na nie dmuchał.
Jest na to miejsce. Wszystko na raz chodzi i nic nie pada.
Regulacja obrotów... no nie wiem... nie oglądam wiatraka bo nie mam takiej
możliwości i ochoty. Dmucha sobie fajnie i tyle ;-) Cicho przede wszystkim.

> Jak ogólnie spisuje się obudowa (wiem, że są kłopoty z montażem
> HDD), te klapki na CD nie są jakieś tandetne?

Kłopot wyniknie gdy zechcesz zamontować dwa napędy HDD na samym dole, i dwa
napędy CD/DVD u góry - sa za krótkie kabelki od zasilacza i musiałem się
posłużyć przedłużaczem 10cm do jednego HDD.

A co do ciasnych zatok... mnie to nie rusza bo montuję raz i tyle. Nie
rozkładam co chwila rozrywkowo kompa. Do przenoszenia danych służą mi CD-RW,
DVD+RW i laptop (po LAN'ie lub USB-Link).

Klapki... może wyglądają tandetnie ale spisują się dobrze. O ile nie
potrzebujesz wciskać klawisza PLAY na CD'ku jeśli masz. Klapki mają tylko
EJECT.

Podrofka.

--
Henry(k)