Re: SATA - konfig.

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 18:31:35 MET

In news:oQsXb.247228$AU2.13445_at_news.chello.at,
Kubu$ <kubuss.no.span.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl> typed:

> SATA sa glosniejsze od PATA?

tak

> jesli chodzi o te pierwsze SATA, ktore
> wystepuja tez w wersji PATA, to wydaje mi sie, ze w srodku jest to
> samo poza interfejsem, wiec powinny byc i tak samo glosne i w tym
> przypadku tak samo szybkie. A nowosc w postaci interfejsu SATA, w
> nich, to chyba bardziej dla efektu marketingowego.

wszystko sie zgadza tylko podobno, PATA z tego samego modelu co SATA nie
byly przestawione w firmwarze w tryb performance. tak gdzies czytalem ale
nie jestem pewien.

> Jesli chcesz naprawde dobry i szybki SATA150 i masz kaske, to kup
> Caviara serie Rapror, to sa dyski w pelni SATA a nie te pierwsze
> przerobki z PATA na SATA.

wlasnie nowego raptora 73GB zamierzam kupic na dysk systemowy :-)

pzdr.
trzmiel