Obudowa Modecom Prime II ma to ktoś??

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 16:00:52 MET

Witajcie :)
Czy jest wśród was posiadacz tejże obudowy?
Przymierzam się właśnie do zakupu, googlam już pół dnia i nadal
nie wiem czy warto wydać te dwie stówy z kawałkiem.
Jakie spostrzeżenia? Jaki tam wogóle jest zasilacz?
Jak się sprawuje? Jest w miarę cichy? Dobrze działa w nim
regulacja obrotów wiatraka?
Jak ogólnie spisuje się obudowa (wiem, że są kłopoty z montażem
HDD), te klapki na CD nie są jakieś tandetne?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
Roman.
PS. Na chiefteca nie mam kasy ;)