Re: Obudowa Modecom Prime II ma to ktoś??

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 19:37:26 MET

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8_at_op.pl> napisał w wiadomości

> To już Twoje zmartwienie ;-)

No... wiem... :)

> Mam ją już trochę... Ładna, pisze srebrna ale jest raczej
stalowa.
> W komplecie dwie zaślepki na CD, w środku wiatrak wyciagający
powietrze z
> tyłu. Ma czujnik obrotów, u mnie się kręci 2000obr/min.
> Dużo miejsca w środku, jest "przewiewna". W każdym razie o ile w
starej
> taniej miditowerce nie dało się kręcić Celka 800 na 1130 to po
zmianie
> obudowy już tak.

No ładnie. Mam w tej chwili celka 800 @ 1,04 ale że na 1130 się
da... musze
spróbować :-)

Nie przegrzewał się. Nie ma problemu z montażem CD-ROM'ów
> bo haczą o płytę jak to się zdaża czasami... w każdym razie nie
haczyło o
> Abita BX-6 i teraz o Epoxa 8KRAI.

Mam obecnie Abita SE6, a co będzie w przyszłości to sie okaże...

Zbyt łatwo dostępne są guziczki RESET i
> POWER co widac na zdjęciach. Jak nie masz małych dzieci wszystko
> wciskających to oki.

Na razie nie :)

> Jest cichy, napięcia ma stabilne, zasila mi Płytę Epoxa j/w +
512MB DDR +
> Duron 1600_at_2000 + Radeon 9000 + FDD + Barracudę 7.200 80GB +
Barracudę III
> 40GB + CD-ROM TEAC x40 + DVD-RW Pioneer + SB Live + 3COM'a +
IRDA i inne
> duperele (np. TosLink).
> Dodatkowo dodałem wiatrak z przodu przed napędami HDD aby na nie
dmuchał.
> Jest na to miejsce. Wszystko na raz chodzi i nic nie pada.

Ja mam 1xHDD (Barracuda IV 40 GB) i 1xCDRW (LTR-52327S), w planach
jeszcze
DVD-ROM.
Więc u mnie zasilacz będzie miał na razie wakacje. No a twardy
rzeczywiście
trochę się grzeje, warto mu dawać wiatrak? W sumie chodzi tak już
z rok
czasu i nic sie nie dzieje.

> Regulacja obrotów... no nie wiem... nie oglądam wiatraka bo nie
mam takiej
> możliwości i ochoty. Dmucha sobie fajnie i tyle ;-) Cicho przede
wszystkim.

To dobrze. Poziom hałasu jest nie bez znaczenia.

> A co do ciasnych zatok... mnie to nie rusza bo montuję raz i
tyle. Nie
> rozkładam co chwila rozrywkowo kompa. Do przenoszenia danych
służą mi
CD-RW,
> DVD+RW i laptop (po LAN'ie lub USB-Link).

Mnie też nie rusza, twardego nie wyciągam. Chciałem się tylko
pochwalić, że
coś już wiem ;-)

> Klapki... może wyglądają tandetnie ale spisują się dobrze. O ile
nie
> potrzebujesz wciskać klawisza PLAY na CD'ku jeśli masz. Klapki
mają tylko
> EJECT.

Nie mam play'a, eject wystarczy.

Dzięki za opinię.